Want your
own Fotopage?







 
Pakej Fotografi Perkahwinan | Jurugambar Perkahwinan | Wedding Photographers

By: Zizei Jurugambar Perkahwinan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 20-Jan-2009 05:06 Email | Share | | Bookmark
Berpindah ke rumah baru - www.zizeiazli.com



Friday, 19-Dec-2008 09:47 Email | Share | | Bookmark
Idah & Syam - Greenwood / Tasik Taman Sri Gombak

Pengantin : Idah & Syam
Lokasi : Greewood Outdoor : Tasik Taman Sri Gombak
Tarikh : 30 Nov 2008
Photog : Zizei

Assalamualaikum..
Cutekan pasangan pengantin saya kali ni..?? Mereka bukan saja cute malah sangat romantis. Betul, tak caya tengok suma gambar. Pasangan ini mmg sporting. Walaupun pada hari majlis ini saya baru pulang selepas 2 hari di Lubok China, kiranya penat masih ada lagi, bila jumpa Idah & Syam ni penat terus hilang. hehehe..

Kepada Idah & Syam selamat pengantin baru. Terima kasih juga buat acunya (kalau tak silap) Puan Hazlina Khalid yg mmg roks gila. Deal pakai email jek tak sampai setengah jam, konfirmed with payment hahaha (akak mmg best).

Sebelum terlupa, diskaun sehingga 10% utk tahun 2009 masih dibuka. Cepat sebelum kehabisan...

Jom layan...










Lagi gambar di sini --> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157611412695512/


Happy Wedding
Zizei Photo Design
www.zizeiazli.com / caplez.fotopages.com
caplez@yahoo.com
019 - 233 9291


Thursday, 18-Dec-2008 19:03 Email | Share | | Bookmark
Promosi, Produk & Pakej Fotografi Perkahwinan

Dapatkan harga penuh pakej melalui emel dengan tajuk “Quotation Fotografi oleh (nama anda)” dan hantar ke zizeiazli@gmail.com Lengkapkan data majlis anda seperti contoh di bawah. Kami akan menghubungi anda secepat mungkin.
Nama : Amy Mastura Binti Suhaimi
Tel No : 011-234567

Tarikh : 1 May 2020
Majlis : Nikah + Persalinan
Lokasi : Selayang Selangor

Tarikh : 2 May 2020
Majlis : Bersanding
Lokasi : Felda Taib Andak Johor

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : http://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291


Wednesday, 10-Dec-2008 02:11 Email | Share | | Bookmark
Nadia & Med - Setapak - Nikah Sanding Outdoor

Nama Pengantin : Nadia & Med
Tarikh : 8 & 16 November 2008
Tempat : Setapak / Setiawangsa
Photog : Zizei

Assalamualaikum. Alhamdulillah ini adalah pembuka tirai utk bulan bz saya utk hujung tahun ini. Hampir kesemua tempahan yg diterima utk hujung tahun ini telah membuat tempahan awal, malah ada yang seawal sebelum puasa lagi, termasuklah juga utk pengantin ini yg telah menempah seawal 5 bulan sebelum majlis. Huh lama tu (baru perasan)

Nadia & Med buat saya teringat dekat x-pengantin saya iaitu Hafiz dan Farah, sebab apa? sebab Nadia & Med berdua ni mmg suka senyum. Senyum je 24 jam. Pantang je dihala muka lens tu mesti automatik men"yenyum"kan diri haha. Sememangnya bila berhadapan dengan karekter pengantin sebegini buat saya lebih bersemangat utk mengambil gambar, saya jamin bukan saya jek, malah semua photografer pun begitu

So kepada semua bakal2 pengantin yang membaca nota ini senyum dan enjoylah sepuas2nya kerana walaupun penat, semuanya akan berbaloi bila mendapat album nanti. Hari bahagia hari bergembira kan..??

Kepada Nadia & Med, tahniah dan selamat pengantin baru. Terima kasih juga kepada Pn Nik Fauziah sekeluarga..

Jom layanzz...











Tengok lagi, klik sini -> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157610953091820/

Happy Wedding
Zizei Photo Design
http://www.zizeiazli.com / http://caplez.fotopages.com
Email/Ym : caplez@yahoo.com
Tel : 019 233 9291

Quote:
thanks bro zizie..photographer y best.. Mon 5-Jan-2009 05:42
Posted by:nadia n med
IP: 144.177.50.5


Akan datang.




Diskaun sehingga 10% utk tahun 2009 masih dibuka dan akan tamat pada 31/12/2008. Cepat sebelum ketinggalan Klik sini utk maklumat lanjut


Monday, 24-Nov-2008 11:37 Email | Share | | Bookmark
Faiza & Rizal - Sik Kedah fly with Airasia

Assalamualaikum..

Tajuk ala2 Jemapoh ke Manchestee la hehe (filem Hishamudin Rais). Just nak share apa yg berlaku minggu lepas. Buat pertama kalinya dalam hidup bergelar photographer, saya diterbangkan nun jauh ke utara Malaysia. Mmg satu pengalaman yg sangat2 berbeza dan priceless. Terima kasih kepada pasangan ini Faiza dan Rizal yg sudi membawa saya nun ke sana.

Sedikit gambar2 yg menarik yg sempat dicuri rakam hehehe.



Tinggi di "Awan Dania" , saya suka sambungan sungai ke laut tu


Masa capture gambar nila yg buat saya teringat Fiza & Aina Naemah, 2 nyawa saya. Sedih tak dapat bawak dieorang, takpe saya dah janji dgn diri sendiri yg akan bawak jugak mereka nanti menikmati keindahan awan


Indahnya Kedah jelapang padi, hijau je..

Pada mulanya majlis Nikah & Sanding akan berlangsung sekaligus pada bulan 12, dan atas sebab2 yg tak dapat dielakkan, majlis nikah terpaksa diawalkan sebulan. Dan lagi saya dengar, banyak dugaan yg ditempuh sebelum berlangsungnya majlis nikah ini, katanya seminggu sebelum majlis mungkin terpaksa dibatalkan. Tapi takdir Allah takde siapa boleh halang, majlis pernikahan ini tetap berlangsung.

Mungkin ikatan jodoh itu kuat, dgn kekuasaan Allah maka semuanya berjalan dengan baik sekali. Alhamdulillah, tahniah dari saya. InsyaAllah bulan 12 kita jumpa lagi..

Sedikit moment2 indah yg dapat saya rakamkan..




gambar ni simple je, tapi ntah ada ssuatu setiap kali saya tengok gambar ni, ciuman tu nampak sangat ikhlasnya, rasa lain macamlah..




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net